I MISS THE ACHE

perjantai 12. elokuuta 2011

54,6 kiloa


Enää 4,6 kiloa pois! On kyllä menkatkin nyt niin voi olla myös vähän turvotustakin. Tänä aamuna kun katsoin peiliin totesin itselleni että alan olla jo aika tyytyväinen omaan kroppaani, joten viidessäkymppissä voisin ollakkin jo kokonaan tyytyväinen? Vai voisinko?

Ähhh pelkään ihan älyttömästi että milloin tämä loppuu.. Suoraan sanottuna laihduttamisesta on tullut jo tapa ja mitä sitten on jäljellä kun tavoitteena ei olekkaan enää pienemmän numeron saamista? Ehkä vain stressaan turhaan, meneehän noihinkin jo aikaa kun pudottaa noin 5 kiloa.


Päähäni ei vaan mene jakeluun että miten minä voin olla onnistumassa tavoitteessani kun painoin 73 kiloa kun tämän aloitin. Miten minä olen voinut pudottaa 18 kiloa? :s
Olenko edes ansainnut tätä?

3 kommenttia:

  1. Olet ansainnut, ihan varmasti olet!♥
    Ja sinä olet tyytyväinen tavoitteessasi, tai, mitä minä olen sitä sanomaan. Toivon vain, että olisit. Sillä enempää et saa laihduttaa..
    Järkevää tekstiä. Anteeksi.
    Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Toi 18 kg on kyllä tosi ihailtava suoritus. Ja ei kannata turhaan stressailla, että mitä sit kun laihari loppuu, koska jos ei halua kilojen palailevan niin pitää kuitenkin liikkua ja vähän kattoa mitä syö. Ei kuitenkaan yhtä paljon kuin laihduttaessa.. :)

    VastaaPoista
  3. oot ihana oon niin kateellinen ! alan ehdottomasti lukemaan sun blogia, meillä on samat tavoitteetkin :) painan vaan enemmän mut lukemalla sun blogia varmasti saan lisämotivaatiota :)
    jos kiinnostaa
    http://fatgirl-pitowts.blogspot.com/

    VastaaPoista